سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  رویای خیس
شریفترین شرف، دانش است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدهای وبلاگ
10468
بازدیدهای امروز وبلاگ
12
بازدیدهای دیروز وبلاگ
0
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
رویای خیس
حسن شهبازی
چشمانمان را بر گذر قاصدکها بازکنیم که زمان؛ ساز سفر می زند، دست به دست هم دهیم؛ دلهایمان را یکی کنیم, بی هیچ پاداشی, حراج محبت کنیم و باور کنیم که همه خاطره ایم؛ دیر یا زود همه رهگذر قافله ایم.
لوگوی وبلاگ
رویای خیس
فهرست موضوعی یادداشت ها
آنتی پاس . دستگاه ضد زنگ الکترونیکی خودرو . محافظت بدنه خودرو .
اوقات شرعی
لینک دوستان

فرغونچی
هم نفس
سایت تخصصی موبایل

اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   حسن شهبازی  

عنوان متن اولین یادداشت دوشنبه 87 اردیبهشت 30  ساعت 10:2 عصر

سلام

دوست دارم در این وبلاگ بنویسم

بنویسم از ... .

 

راهنماییم کنید در چه موردی بنویسم

منتظر نظرات شما هستم


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

معرفی شرکت مبتکر صنعت سبلان
حیدربابا یه سلام
خاطرات غم انگیز یک دانشجوی دم بخت
دردهای من و مردم وطن من
حجاب و قانونمندى در روابط زن و مرد
اولین یادداشت


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ